Ürünün garanti koşulları sayfamızdaki şartlara uygunsa ve üründe herhangi bir problem yaşıyor iseniz , 4 farklı şekilde işlem yapabilirsiniz.

1- Ürünü garanti belgenizde bulunan marka yetkili servisine gönderim sağlayabilirsiniz. Bu şekilde arada ki birden fazla kargo süreçlerinin önüne geçmiş olursunuz.

2- Ürünü sitemizde yardım kısmının altında bulunan Arıza talep/ takip kısmına girip üyelik oluşturup destek talebinde bulunup, tarafınıza yapılacak geri dönüşte belirtilen depo adresimize mesai saatleri içerisinde teslim edebilirsiniz. Bunun haricinde direk mağaza birimimiz tarafından arıza tespiti yapılmamaktadır.

3- Ürünü elden teslim ederken veya depo adresimize gönderim sağlamak istediğinizde her zaman kendi kutusunda ve kargoda zarar görmeyecek şekilde paketlemeye özen gösteriniz.

4- Arızalı ürün teslimatını mutlaka, sitemizden arıza kayıt formu doldurduktan sonra depo adresimize iletmeniz gerekmektedir.