Satın aldığınız ürünler ile ilgili detaylı bilgi ve garanti süreçleri için markaların resmi servis noktaları ile direkt olarak iletişime geçebilirsiniz.

Tecpro Bilgi Teknolojileri Anonim Şirketi

Telsizler Mh. Galata Deresi Cad. No:12 Kağıthane - İstanbul

0212 268 40 00

Servis İşleyişi

Garanti dahilinde arızalı Olan ürünlerinizi , fatura ibrazı ile Aoc Servisi Olan Tecpro yetkili merkez servisi ile görüşüp durumu belirtip gönderim sağlayabilirsiniz.

İade/ Değişim İşleyişi

Değişime girecek cihaz Doa talebi ile birlikte tam Aksesuarlı, orjinal kutusu, garanti belgesi ve alım veya satış fatura fotokopisi ile gönderilmesi gerekmektedir. Aoc tarafından donanımsal sorun tespit edilen cihaza rapor verildiği bizlere sitemizin en alt kısmında bulunan arıza talep/ takip kısmından fatura sahibi olarak sipariş geçerken kullanmış olduğunuz mail adresiniz ile üye olarak destek talebi oluşturup, talebinizi belirtebilirsiniz.

Asus-Acer SMS Infocomm Teknoloji Servis Ltd. Şti.

Ürünler

Notebook, AIO, ANAKART, LCD Monitör, Modemler.

(ASUS marka çevre birimleri Penta yetkili servisine gönderim sağlanılmaktadır. )

Penta yetkili servisi:

Yukarı Dudullu, Mahallesi, 4. Cd. No:1, 34775 Dudullu Osb/Ümraniye/İstanbul.

0850 277 0277

(Asus marka ekran kartları servis tarafından alınan yeni karar üzerine artık ServisPoint yetkili servisine gönderim sağlanması gerekmektedir.)

Diğer Bileşenler İçin Servis İşleyişi

Garanti dahilinde arızalı olan ürünlerinizin, fatura ibrazı İle Asus yetkili merkez servise gönderilmesi gerekmektedir. Aşağıda belirtmiş olduğumuz link üzerinden ürününüzün kutusunda bulunan “Serial No” girerek adresinizden ücretsiz Ups kargo ile tarafınızdan teslim alınıp servise gönderim sağlayabilirsiniz.

LİNK: https://eu-rma.asus.com/tr

İade/ Değişim İşleyişi

Değişime girecek cihaz Doa Talebi ile birlikte Tam Aksesuarlı, orjinal Kutusu, garanti Belgesi son kullanıcı fatura fotokopisi İle gönderilmesi gerekmektedir. Yeni aldığınız ürünlerde iade/ değişim onayının verilmesini talep edebilirsiniz. Asus Tarafından Donanımsal Sorun Tespit Edilen cihaza rapor verildiği bizlere sitemizin en alt kısmında bulunan arıza talep/ takip kısmından fatura sahibi olarak sipariş geçerken kullanmış olduğunuz mail adresiniz ile üye olarak destek talebi oluşturup, talebinizi belirtebilirsiniz.

Tecpro Bilgi Teknolojileri Anonim Şirketi

Telsizler Mh. Galata Deresi Cad. No:12 Kağıthane - İstanbul

0212 268 40 00

Servis İşleyişi

Garanti dahilinde arızalı Olan ürünlerinizi , fatura ibrazı ile Aoc Servisi Olan Techpro yetkili merkez servisi ile görüşüp durumu belirtip gönderim sağlayabilirsiniz.

İade/ Değişim İşleyişi

Değişime girecek cihaz Doa talebi ile birlikte tam Aksesuarlı, orjinal kutusu, garanti belgesi ve alım veya satış fatura fotokopisi ile gönderilmesi gerekmektedir. Aoc tarafından donanımsal sorun tespit edilen cihaza rapor verildiği bizlere sitemizin en alt kısmında bulunan arıza talep/ takip kısmından fatura sahibi olarak sipariş geçerken kullanmış olduğunuz mail adresiniz ile üye olarak destek talebi oluşturup, talebinizi belirtebilirsiniz.

Vektron Elektronik

Merkez Mahallesi Bağlar Caddesi Şht. Barbaros Yalçın Sokağı. No:2 Kat:2, 34406 Kağıthane/İstanbul

0 212 295 05 44

Boğaziçi Bilgisayar Ticaret ve Sanayi A.Ş.

Ayazağa Mah. Kemerburgaz Cad. Vadi Koru No: 10 F Blok Kat: 7 Sarıyer / İSTANBUL

0 212 331 10 00

Vektron Elektronik

Merkez Mahallesi Bağlar Caddesi Şht. Barbaros Yalçın Sokağı. No:2 Kat:2, 34406 Kağıthane/İstanbul

0 212 295 05 44

Gigabyte Yetkili Servis

0 212 288 52 96

info@gigabyte.com.tr

HP Destek Merkezi

Bağlarbaşı Mahallesi, Cemal Bey Caddesi, No:110, 34844 Maltepe / İstanbul

444 8 126

Servis Noktası Serv. Hizmetleri A.Ş

Msi marka tüm ürünler için Msi yetkili servisi olan ServisPoint yetkili servisi ile iletişime geçip talebinizi belirtip gönderim sağlayabilirsiniz.

ServisPoint Yetkili Servis Merkezi

Gülbahar, Uysal Sk. No:3C, 34394 Şişli/İstanbul

(0212) 288 42 30

Servis İşleyişi

Garanti dahilinde arızalı Olan ürünlerinizi , fatura ibrazı ile MSİ Servisi olan ServisPoint yetkili merkez servisi ile görüşüp durumu belirtip gönderim sağlayabilirsiniz.

İade/ Değişim İşleyişi

Değişime girecek cihaz Doa talebi ile birlikte tam Aksesuarlı, orjinal kutusu, garanti belgesi ve alım veya satış fatura fotokopisi ile gönderilmesi gerekmektedir. ServisPoint yetkili merkez servisi tarafından donanımsal sorun tespit edilen cihaza rapor verildiği bizlere sitemizin en alt kısmında bulunan arıza talep/ takip kısmından fatura sahibi olarak sipariş geçerken kullanmış olduğunuz mail adresiniz ile üye olarak destek talebi oluşturup, talebinizi belirtebilirsiniz.

Vektron Elektronik

Merkez Mahalesi, Bağlar Caddesi, Şehit Er Barbaros Yalçın Sokak No:2/2 Kağıthane / İstanbul

0 212 295 05 44

Samsung Türkiye

Emek Mahallesi, Ordu Caddesi No:18 Sancaktepe / İSTANBUL

Samsung monitörler için aşağıda belirttiğim linkte bulunan marka sayfasını görüntülediğinizde, sayfada bulunan seçeneklerden ürününüzün türünü seçerek gerekli bilgileri doldurduğunuzda adres bilginizi eklediğinizde sizlere en yakın servis noktaları listelenmektedir.

LİNK: https://www.samsung.com/tr/support/contact/#contactinfo

Ayrıca tekrardan belirtmiş olduğum iletişim numarası üzerinden talep oluşturabilirsiniz, adres bilgilerinize istinaden adresinize gelip ürünü yerinde kontrol edip destek sağlanmaktadır. Ürün serviste incelenmesi gerekirse Samsung servisine yedek ürün talebinizi belirtirseniz uygun görülmesi halinde sizlere servis süreci tamamlanıncaya kadar yedek ürün için yardımcı olunabilmektedir.

Samsung SSD’ ler için Simge elektronik ile iletişime geçip talebinizi belirtip gönderim sağlayabilirsiniz.

Simge Elektronik Samsung Yetkili Servis Merkezi

Etlik, B3/16, Halil Sezai Erkut Cd. No:18, 06010 Keçiören/Ankara

0312 322 7744

Servis İşleyişi

Garanti dahilinde arızalı Olan ürünlerinizi , fatura ibrazı ile Samsung Servisi olan Simge elektronik yetkili merkez servisi ile görüşüp durumu belirtip gönderim sağlayabilirsiniz.

İade/ Değişim İşleyişi

Değişime girecek cihaz Doa talebi ile birlikte tam Aksesuarlı, orjinal kutusu, garanti belgesi ve alım veya satış fatura fotokopisi ile gönderilmesi gerekmektedir. Simge elektronik tarafından donanımsal sorun tespit edilen cihaza rapor verildiği bizlere sitemizin en alt kısmında bulunan arıza talep/ takip kısmından fatura sahibi olarak sipariş geçerken kullanmış olduğunuz mail adresiniz ile üye olarak destek talebi oluşturup, talebinizi belirtebilirsiniz.

İletişim bilgileri: 444 77 11.

Vektron Elektronik

Merkez Mahallesi Bağlar Caddesi Şht. Barbaros Yalçın Sokağı. No:2 Kat:2, 34406 Kağıthane/İstanbul

0 212 295 05 44

Arena Yetkili Servis Merkezi

Razer, Bitfenix, Nzxt, Sharkoon, GoodRam, DeepCool markalarının yetkili servisi olan Arena yetkili servisi ile iletişime geçip talebinizi belirtip gönderim sağlayabilirsiniz.

Ramazanoğlu, Transtek Cd. No:2, 34906 Pendik/İstanbul

0 212 364 67 00

Servis İşleyişi

Garanti dahilinde arızalı olan ürünlerinizi, fatura ibrazı ile Arena yetkili merkez servisi ile görüşüp durumu belirtip gönderim sağlayabilirsiniz.

İade/ Değişim İşleyişi

Değişime girecek cihaz Doa talebi ile birlikte tam Aksesuarlı, orjinal kutusu, garanti belgesi ve alım veya satış fatura fotokopisi ile gönderilmesi gerekmektedir. Arena yetkili servisi tarafından donanımsal sorun tespit edilen cihaza rapor verildiği bizlere sitemizin en alt kısmında bulunan arıza talep/ takip kısmından fatura sahibi olarak sipariş geçerken kullanmış olduğunuz mail adresiniz ile üye olarak destek talebi oluşturup, talebinizi belirtebilirsiniz.

LG YETKİLİ SERVİSİ

Karlıktepe, Hale Sk. No:13, 34870 Kartal/İstanbul

0212 444 65 43

Ürünler: Monitör.

Servis İşleyişi

Garanti dahilinde arızalı olan ürünlerinizi, fatura ibrazı ile Arena yetkili merkez servisi ile görüşüp durumu belirtip gönderim sağlayabilirsiniz.

İade/ Değişim İşleyişi

Değişime girecek cihaz Doa talebi ile birlikte tam Aksesuarlı, orjinal kutusu, garanti belgesi ve alım veya satış fatura fotokopisi ile gönderilmesi gerekmektedir. LG yetkili servisi tarafından donanımsal sorun tespit edilen cihaza rapor verildiği bizlere sitemizin en alt kısmında bulunan arıza talep/ takip kısmından fatura sahibi olarak sipariş geçerken kullanmış olduğunuz mail adresiniz ile üye olarak destek talebi oluşturup, talebinizi belirtebilirsiniz.