• Sisteminizde farklı ekran kartı deneyerek görüntü almayı deneyip, bios yazılımını "beta " sürümü olmayan uygun sürüm ile tekrar güncelleyip, daha sonra kendi ekran kartınızı takıp, sistemi deneyebilirsiniz.
  • Sorun devam etmesi durumunda, dahili grafik birimi işlemciniz mevcut ise, ekran kartını çıkartıp, dahili grafik birimi anakartta bulunan soket üzerinden görüntü alıp, yukarıda belirtilen adımı deneyebilirsiniz. İşlemcinizde dahili grafik birimi yok ise anakartınıza uygun farklı dahili grafik birimi bulunan işlemci ile işlem yapabilirsiniz.
  • Yukarıda bulunan adımları deneyemiyor iseniz, anakartınızı kasa içerisinden çıkartıp, ürünün kutusunda bulunan marka servisi ile görüşme sağlayıp, kontrol edilmesi için gönderim sağlayabilirsiniz.